Metodyka testów2011-11-07 16:40:00 | Łukasz Sierant (sido107)
Zdecydowaliśmy się podejść trochę inaczej do tematu niż do tej pory. W głównej mierze skupiliśmy się na testach rzeczywistych takich jak edycja i konwersja materiału wideo, rendering (generowanie sceny z wcześniej utworzonego modelu lub modeli za pomocą programu jak np. POV-Ray), gry oraz wiele innych. W kontekście gier także zastosowaliśmy odmienne procedury, szukaliśmy takich miejsc, w których płynność animacji jest bardziej zależna od procesora. Podczas testów tryb Turbo został wyłączony.
Korzystaliśmy tylko z najnowszych stabilnych wersji oprogramowania, jeżeli była taka możliwość wersji 64-bitowych. W testach zawarliśmy programy zarówno jednowątkowe, jak i takie, które potrafią rozdzielić zadania na wiele wątków. Podczas testów w tle działało takie oprogramowanie, jak: Kaspersky Internet Security 2011, SpeedFan 4.41 oraz MSI AfterBurner v2.1.0.