Overclock.pl » Testy i recenzje » Gramy w 4K. GeForce GTX 980 Ti 3-way oraz 2-way SLI

Testy wydajności - Battlefield 4 / Crysis 3 / GTA V2015-09-13 17:30:00 |  Piotr Urbaniak (gtxxor)

Battlefield 4 - wył. AA

UltraHD 4K 980 Ti 3-way SLI

Popularny BF4, jak przystało na produkcję z pewnym rynkowym stażem, już na jednym GPU spisuje się przyzwoicie, choć wypada zaznaczyć, że 42 kl./s to zbyt niska wartość, aby zachować odpowiednią responsywność w dynamicznej strzelance. Z pomocą przychodzi SLI, które w tytule od DICE spisuje się przyzwoicie; skalowanie wynosi odpowiednio: 173,9% dla 2-way SLI oraz 217,1% dla 3-way SLI.

 

Crysis 3 - wył. AA

UltraHD 4K 980 Ti 3-way SLI

Najnowsza odsłona Crysis wielu użytkownikom utkwiła w pamięci jako tytuł o niewyobrażalnych wymaganiach sprzętowych, który pełni zarazem rolę wyznacznika wydajności platformy. Jeśli pecet radzi sobie z dziełem Crytek, to znaczy, że nie ulegnie żadnej innej grze. Jak to wygląda w praktyce? Pojedyńczy GTX 980 Ti nie pozwoli cieszyć się Crysis 3 na maksymalnych detalach, przy rozdzielczości 3840x2160 px, ale niemal 176% skalowanie zapewni względny komfort posiadaczom dwóch topowych modeli NVIDII. Po dołożeniu trzeciego akceleratora, skalowanie wzrasta do 221,7%, ale dalej nie ma mowy o zablokowaniu 60 kl./s.

 

Grand Theft Auto V - MSAAx4

UltraHD 4K 980 Ti 3-way SLI

Tryb MSAAx4 zastosowaliśmy w GTA V tylko po to, aby sprawdzić jak testowa konfiguracja wypadnie w obliczu wysokiego zapotrzebowania na VRAM. MSI Afterburner deklarował, że gra wykorzystuje niemal wszystkie dostępne zasoby pamięci graficznej, tj. 6 GB, ale niepokojących spadków liczby kl./s nie udało się nam odnotować. Zamiast tego dzieło Rockstar uraczyło nas skalowaniem przekraczającym 162% lub 214%, kolejno dla konfiguracji 2-way SLI oraz 3-way SLI.

Nawigacja

Pierwsza Następna  
  Następna Ostatnia
  • Chieftec
  • Intel Corporation
  • Cenowarka.pl
  • Enermax
  • XFX
  • Asus
  • Cooler Master
  • BenQ
  • Aquatuning.pl
  • Zotac
  • Seagate
  • Gigabyte