Testy wydajności - Metro Last Light / Tomb Raider / Wiedźmin 32015-09-13 17:30:00 | Piotr Urbaniak (gtxxor)
Metro Last Light - wył. AA
Metro LL cechuje się dość specyficznym zachowaniem w SLI. Skalowanie jest bardzo dobre, bo wynosi ponad 172,5%, ale gra obsługuje maksymalnie dwa procesory graficzne. Trzecia jednostka nie wnosi żadnych zmian do odczytów, zapewniając rezultat identyczny z konfiguracją 2-way. Marginalne różnice należy zaliczyć na poczet błędu pomiarowego.
Tomb Raider - wył. AA
Tomb Raider (2013) nie słynie z wyśrubowanych wymagań sprzętowych, co zresztą widać po wyniku jednego GTX 980 Ti, który z powodzeniem wystarcza do komfortowej rozgrywki w UltraHD 4K. Natomiast w przypadku konfiguracji wielokartowych rezultaty są rewelacyjne, bo skalowanie wynosi kolejno: 191,6% dla 2-way SLI oraz 237,1% dla 3-way SLI.
Wiedźmin 3 - wł. AA
Wiedźmin 3 nie wspiera 3-way SLI. Po zastosowaniu trzech akceleratorów, gra potrafiła zaliczać losowe crashe, a wyniki wydajności były niższe niż w przypadku pojedynczego GTX 980 Ti. Dokładny pomiar okazał się niemozliwy z powodu niedostatecznej stabilności produkcji. Wydajność na konfiguracji z dwiema kartami jest satysfakcjonująca, choć skalowanie wynosi zaledwie 146,7%.