Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 32

Wątek: Nowa firma - potrzebny CAD

Użytkownik Podkręca śrubokrętem Reputacja:   (0)

Question Nowa firma - potrzebny CAD

hej! potrzebny mi program typy cad, który nadaje się do projektowania odzieży. zakładam firmę, wcześniej robiłem to ręcznie i chciałbym się trochę zautomatyzować dlatego, że zleceń przybywa. ktoś z was używa czego w tej dziedzinie?

Użytkownik Doświadczony overclocker Reputacja:   (17) Awatar An2
    Ty naprawdę uważasz, że na forum OC ktoś projektuje odzież? Czy może sobie sam odpiszesz z innego konta reklamując zw...?

nie tyle szukam osób projektójących, co osób, które się orientują w programach wspomagających projektowanie. a co do reklamowania, to będzie trochę ciężko,a to za sprawą tego, że jestem trochę zielony jeśli chodzi o rynek programów. "zw"? co masz na myśli, bo chyba nie do końca rozumiem

A bo co chwile ktoś zakłada temat niby z pytaniem o cad, a potem się okazuje że to spamer-reklamiarz od zwcad i pisze z 2 czy 3 kont sam ze sobą tak prowadząc temat aby było jak najwięcej ochów i achów jaki ten program doskonały i do czegóż to on się nie nadaje. Prawie że sam myje, sprząta, gotuje, krawat wiąże i usuwa ciążę.

nie, nie. ja nie z tych. serio czegoś potrzebuję. wracajać do tematu, to możesz coś powiedzieć?

nie

Lytek k***a Extreme overclocker Reputacja:   (42) Awatar tomcuk
    Raczej nieodpowiednie forum pod takie pytania. Ja się też nie znam, więc się (nie) wypowiem .
    Czytając moje wypowiedzi na temat AMD, pamiętajcie o tym, że są one poparte doświadczeniami ze sprzętem tego producenta oraz rzetelnymi testami. Niemniej jednak niektóre z nich mogą mieć wydźwięk humorystyczny i dlatego nie należy brać ich dosłownie, nie mają też na celu ubliżaniu komukolwiek lub jakiejkolwiek firmie.

Dobry procesor dla gracza wciąż w cenie? Test dwudziestu dwóch modeli!
    NVIDIA ForceWare 337.50 - czy to coś daje?
    Szybsza pamięć dla gracza? Ależ oczywiście!