Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 24

Wątek: Podkręcanie 6700K - skubany się grzeje

Użytkownik Podkręca śrubokrętem Reputacja:   (0)

Podkręcanie 6700K - skubany się grzeje

Witam.
    Posiadam procek 6700K na płycie ASUS Z170 PRO GAMING. Chciałem go lekko podkręcić, skorzystałem z AI Suite 3, ponieważ jestem zielony w temacie, a nie chciałem zniszczyć procka. Uzyskałem 4,3 GHz na dwóch rdzeniach, 4,4 GHz na dwóch kolejnych, jednak procek paskudnie się grzeje. Idluje na 40-50 stopniach, na testach przekracza 85. Mam chłodzenie Thermaltake Frio Silent 12, a więc optycznie niewielkie. Czy osiągnę lepsze wyniki ustawiając manualnie w BIOSie? Jeśli tak to co i jak ustawić, jakie wartości? Mam kasę na lepsze chłodzenie, jeśli jest konieczne (chcę uzyskać stabilne 4,5 GHz). Tylko pytanie, powietrzne czy wodne? Zastanawiałem się nad:
    1. Noctua NH-D15
    2. Nzxt Kraken X62
    3. be quiet! Silent Loop 280 mm
    3. be quiet! Dark Rock Pro 3

W tym momencie tak to wygląda:
    odczyty.JPG
    Ostatnio edytowane przez szonk ; 09-10-2017 o 01:35

Ex-Redaktor Extreme overclocker Reputacja:   (68) Awatar ivanov
    NH-D15 jest zdecydowanie najlepsze.

Jednak rzecz jest w tym, że pomiędzy rdzeniem procka, a IHS Intel daje słabą pastę zamiast luta i nawet najlepsze chłodzenie niewiele pomoże.

Albo kup średniej klasy chłodzenie, albo zrób delid i do tego kup porządny cooler.

LINK1

LINK2
    8018 MHz

i7-5960X = X99-SOC Force = RX 580 Limited Edition = 64 GB TridentZ 3200C14 = SSD 950 PRO = SeaSonic X-760 = NZXT H630 = Strix Raid DLX

twoja tesciowa Guru overclockingu Reputacja:   (31) Awatar Dziarson

noctua NH-D15 w stresie 45c tez mam gówno a nie lut