Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Wątek: AMD Phenom X6 1090T + Gigabyte 970A-D3 Pytania

Użytkownik Podkręca śrubokrętem Reputacja:   (0)

AMD Phenom X6 1090T + Gigabyte 970A-D3 Pytania

Witam , dlugi czas myslalem juz nad podkreceniem mojego procka i nadszedl ten dzien , mam tylko maly problem , mimo przyeczytaniu wielu tematow na roznych forach dalej nie jestem pewien , czy robie wszystko dobrze i tak jak powinno byc . Moj phenom jest w edycji black , wiec moge odpalic go w trybie turbo , ktory podnosi czestotliwosc do 3.6 Ghz. Postanowilem na poczatek wylaczyc ta opcje i podniesc glowne taktowanie do 3.6 bez zmiany niczego innego. Mam zamiar podniesc go do 4.0 ghz i tu jest moje pytanie.
    Jak juz mowilem jestem zielony w tych sprawach wiec..
    Co musze podniesc jeszcze oprocz taktowania (mam na mysli north bridge itp i czy jest to wymagane , aby wszystko dobrze wspolgralo) , nie wiem dokladnie czy procesor ma caly czas uruchomione 6 rdzeni , jesli nie to czy idzie i gdzie znajduje sie to w biosie, aby wszystkie byly wlaczone. Co polecacie , aby jeszcze podkrecic (oczywiscie w granicach rozsadku , aby wszystko stabilnie ze soba wspolpracowalo) .
    BTW. Przez godzine byl wlaczony OCCT i wszystko stabilnie chodzilo.

Pelna specyfikacja:
    CPU: AMD Phenom X6 1090T Black Edition
    Płyta głowna :Gigabyte 970A-D3
    Pamiec : Corsair Vengeance LP 2x 4gb 1600mhz
    Zasilacz: Corsair GS800
    Chłodzenie : Zalman CNPS10X Extreme

Tutaj jeszcze screeny z biosu z aktualnymi ustawieniami:
    1 screen jeszcze przed ustawieniem mnoznika na 3.6 i wylaczeniem core performance boost. Reszta oryginalnie.

http://img826.imageshack.us/img826/2980/imag0132qy.jpg
    http://img203.imageshack.us/img203/4065/imag0133ee.jpg

Moderator Ekspert overclockingu Reputacja:   (20) Awatar Grisz
    Witamy na forum .

Cytat Zamieszczone przez Peter2800
    Moj phenom jest w edycji black , wiec moge odpalic go w trybie turbo , ktory podnosi czestotliwosc do 3.6 Ghz.